Torsdag

Vi slutade skolan tidigt idag för att lärarna skulle på någon utbildning, så jag, Sara, Ebba och Melina bestämde oss lite spontant för att åka till Arosfortet i Västerås. Superkul hade vi där iallafall!
När jag kom hem hade var pappa och fixade stallet, tack! Vi åkte till västerås och planerade att komma hem så att alla hann till stallet men då hade pappa redan fixat det när jag kom hem. Så jag gjorde klart fysiken och lagade mat istället. Nu på kvällen har jag suttit och fixat ännu en bloggdesign. Jag börjar få koll på allting nu känner jag :)

Imorgon får äntligen Fisen skor, men jag får nog vänta med att rida tills på lördag då hon gått utan sko en vecka kan kanske var lite öm. Inte för att jag tror det, men det är tävlingar på anläggningen hela helgen så då slipper jag bråka med att hitta någonstans att rida i morgon. Men på lördag blir det nog en tur på Vallen eller i stora ridhuset. Skogen känns lite vågat när hon stått så länge och hon brukar bli halvt galen när det är tävlingar där. Hon är mer laddad än tävlingshästarna, haha.

Fotad av Linnea på New Forest SM -12 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback