Hej bloggen

Jag tänkte börja blogga lite igen! Har börjat fått tillbaka lite inspiration igen.
 
I lördags kom jag hem efter två veckor i Spanien, på Mallorca närmare bestämt. I måndags drog skolan igång och nu går jag alltså i 9an! Ett år kvar till gymnasiet! Skolan var sig lik iallafall och jag ser faktiskt fram emot skolan nu och de flesta säger att nian går fort. 
 
På hästfronten går det inte lika bra. Felicia har gått på "bete" med Kidden medans vi var på semester. Lyckligtvis är hon inte så tjock nu som en ponny kan vara efter betet. Dock drog hon av sig en sko sista dagen så jag har inte kunnat rida henne nu. Hovslagaren kommer på fredag så en vecka mer eller mindre skadar väl inte.
 
Jag har ridit lite ändå. I Spanien var jag och faster på turridning. 2h längs stranden och i naturen på franska travare. Smart som jag var så red jag i korta shorts så jag har världens sår på ena vaden efter att sadeln har nypits.. När vi var där nere provred jag även en häst. Mer om den i ett annat inlägg.
 
Igår red jag också Zally. Mycket storhäst nu, men det är bara kul! Tänkte skriva om det också i ett annat inlägg.
Hoppas ni har saknat min blogg lite nu och attt ni fortsätter följa den!
 
Jag på Ali, och våran hemskt roliga guide! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback