Tvätta & Skura..

Nu ska jag ut till stallet och skura boxen. Den ska målas imorgon, sen kommer hästarna in runt fredag.
Idag ska Felicia ridas. Ett dressyrpass inför morgondagens lektion för Astrid. På tisdag ska jag hoppträna(!).
Inte gjort det på år och dar.. Har inte hopptränat själv på säkert ett år.. Men jag har ju underhållshoppat lite hemma!
Nästa onsdag ska jag faktiskt också hopprtäna, men då för en helt annan tränare, en som jag aldrig ridit för förut.
Den hopplektionen fick jag av min faster i födelsedagspresent.
Sen, nu ska ni höra, har jag anmält till en Pay & Jump!! De trodde ni inte?!?
Dressyrmuppen ska hoppa. Tror det blir rosa outfit då. Vad tycker ni ?

En till sak som eventuellt är inplanerad är en utställning. Det är på Karlslund, men anmälningstiden har gått ut.
Har mejlat arrangörerna och frågat och efteranmälan.
Vi skulle ev. ha varit på Öland den veckan så kunde ínte anmäla i tid.
Det skulle varit kul att få ställa ut henne, då både Felicias helsyster och hennes dotter är guldbelönade diplomston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback