Vilodag :)

Skolan som vanligt.. Men imorgon är vi lediga och då ska jag vara i stallet hela långa dagen !

Fisen fick stå idag eftersom hon gått hela helgen med träningar + måndag. Så jag borstade bara henne lite.
Jag försöker skaffa hästlicens till henne. Men jag begriper inte riktigt. Måste man fylla i stamboksnummer, FEI-passnummer och UELN? Har alla hästar sånt. Hittar iallafall inte det någon stans.. Jag har fyllt i registreringsnummer och chipnummer, räcker det?
Regional-licensen är betald och klar så det är bara häst-licenset som fattas.
Första riktiga tävlingen blir förhoppningsvis 6 mars i Köping. Regional LA:1 debut :)


Bilden är från första helgen hos mig. Hon var tjock och hade mkt päls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback