Vila

Idag har jag inte gjort någe nytta. Vaknade sen slappa jag hela dagen lång xD
Iaf så åkte jag till stallet. Satt i cafeterian med Matilda en stund sen fixa hon en lapp från idag.
Felicia hade ju vilodag idag. Hon var jättesnorig.. Så tur att jag får låna Biondie av bästa Pernilla imorgon! Tack! :D
Borstade o fixade allt i stallet sen åkte jag hem igen.
-
Juste, måste berätta om min matlagningstalang! Jag skulle fixa makaroner och köttbullar tills att pappa hade kommit hem. Så jag satte på makaron-vattnet och när de började koka så hällde jag i makaronerna. Sen efter en stund sa det BADOFF från kasrtullen och det vart vatten över hela spisen! Jag tog bort kastrullen och tog disktrasan för att torka bort det men plattan var ju fortfarande varm så den kom massa rök och disktrasan blev svart...
Så går det när jag lagar mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback