Let´s Dance, babababa

Ska börja med att säga; GRATTIS EMMA GUSTAFSSON PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! :D♥
Sådärja. Idag har skolan varit ganska chill. DISA på elevkontakten, där fick vi macka och festis. Sen på svenskan kollade vi klart på I taket lyser stjärnorna och hade svenska läxa. På idrotten stod basket på schemat. Man är ju basketproffs. Nejdå, men det är ganska kul. Efter det hade vi lunch sedan Engelska. Först hade vi förhör på läxan sen läste vi lite. Slutade tidigare då det var Klasskampen efter det. Alla 9:onde klasser tävlade mot varande i olika grenar. Och de hade klätt ut sig också. Klass 9A vann.
Fick skjuts hem av pappa. Fick inte så mycket gjort när jag kom hem så jag följde med pappa till cheapy. Vi handlade fönsterbläck och lister till fönstret. Sen åkte vi ut till stallet. Felicia fick vila idag.
I morgon är det årsmöte i stallet. Jag och Jenny ska sitta och fika, de andra får prata :)
Sen ska jag rida igenom programmen som jag ska tävla på söndag. Det är seriedressyr omg. 2.
Jag leder faktiskt serien ^^
Jag har konstaterat att vi måsta ha ett otroligt socialt liv i skolan. Alla sitter med datorerna i knät.
Börjar en spela ett spel så spelar alla snart samma spel. I början var det Icy Tower sen Robot Unicorn Attack ett tag.
Nu är det Bubbel Struggle/Bubble Trouble beror på vilken sida man spelar på. Jag är på level 59 just nu.
Melina är på level 72, den sista. Jag förstå inte hur hon kan ;o
Nu ska jag kolla på Let´s Dance. Hejjar på Alexander Rybak och Figge :)
Bubble Trouble 8 :)
Robot Unicorn Attack :)
Icy Tower :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback