Torsdag :)

Hade båda SO-prov och Spanska läxa idag. Båda gick bra tror ja. Sen var Mietek Grocher på skolan och hade föreläsning. Han verkade lite virrig. Men han är ju lite cool. Han överlevde andra världskriget efter att ha varit i sju koncentrationsläger. På svenskan har vi börjat kolla på I taket lyser stjärnorna. Det verkar bra men boken är bättre.
Åkte direkt från skolan till stallet. Plockade in hästen och red en stund i lilla ridhuset. Blev inte så mycket gjort. Hade lite konditionsträning bara. Avslutade med att gör lite ryggning och skänkelvikning. Sen skrittade jag av utomhus.
Nu ska jag och fira min systerson Albin som fyller 1år idag! GRATTIS! :D
Det blev en bild från Köpingsån som jag tog när jag var ute och promenerade. Och jag vet fortfarande inte hur man vrider bilderna. Någon som kan hjälpa?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback