Tisdagen.

Dålig uppdatering.
Igår, tisdag kan jag ju berätta lite om.
Det var idrottsdag i skolan. Jag skulle till Långsvan och pimpla. Det var ganska kallt.
Jag hade min farfars morfars gamla handgjorda fiskeutrustning. Funkade utmärkt.
Ingen fisk blev det... Vi fiskade inte så länge. Vi satt däremot vid brasan ett tag.
Sen efter skolan skulle jag och Angelica rida. Hon hade Bathman. VI mockade och så först. Sen red vi barbacka. Hon skrittade bara eftersom Bathman är så gammal. Jag hoppade jag. Efter ett tag bytte vi häst. Jenny och Lotta kom ut en sväng och sa att jag skulle trava honom så jag gjorde det. Och Felicia bockade med Angelica. Hon gör alltid det när Angelica rider. Sen när jag skulle ställa i hörnet så fortsatte Bathman in på volten. Jag var inte beredd på det så jag halkade lite snett då saktade han av och jag fortsatte av..
Oooops (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback