Tävling

Superbra dag!

Tävling, så gick upp tidigt och åkte till stallet. Fixa knoppar och så. Red fram lite. Först var LC:1. Felicia var seg men hon går stadigt i form så det gick ganska bra. Det blev iaf 74,8% och vinst! Sen skrittade jag en sväng och sen var det att rida fram för nästa program. LB:2 gick också bra, hon var seg och jag fick ett avbrott galoppen men rättade till det snabbt. Slutade med 68,31% och vinst igen. Dubbelseger! Sen pratade jag med Lotta som är ridskolachef och hon sa att jag spände mig lite i knäna?. Får se till att träna på det. Sen stod vi och pratade lite och Lotta tyckte att jag skulle vara med i Regional LA som går i Köping i mars. Ska förhoppningsvis vara det. 
En tjej, Sara och hennes mamma var där och kollade. Hon ska kanske börja rida Felicia lite ibland. Kanske jag får rida hennes? Hahah. Och Fia frågade sa att jag kunde få rida Zallyleja lite i vår också. Zally är storhäst så det ska bli kul.

Ni får lite bilder från idag också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback