Stallet hela dagen lång :)

Klockan 10 var det årsmöte i stallet. Jag och Jenny var med bara för att det fanns fika. Så vi satt tysta hela mötet sen när vi skulle fika fick vi ju rycka in!  Åkte hem runt 12.
Sen tillbaka runt halv tre. Då skulle jag rida i stora ridhuset. Callis var där, så hon hjälpte mig lite. Hon fick rida Felicia en sväng också och då stod jag och höll i stora dryga Zodiak. Felicia var mjuk och så men ack, ingen bjudning. Men nu har jag gjort upp en plan på hur jag ska få tillbaka den!
Jag har gjort ett rid schema för nästa vecka också:
-
Söndag: Tävling, LC:1/LB:2
Måndag: Vila
Tisdag: Träning för Astrid
Onsdag: Rida ut, jobba övergångar
Torsdag: Vila
Fredag: Skritta, lösgörande i skritt o trav.
Lördag: Träning för Astrid
Söndag: Tävling, Regional LA:1
-
När jag ridit klart så borstade jag hästen sedan mockade jag, fixa höpåsar o betfor och bytte vatten.
Sen var det bara att börja knoppa. Eller rättare sagt fläta så det bara är att knoppa i morgon.
Nu ska jag söööva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback