Städa och Kusen :)

Skolan gick bra. Jag och några i klassen var o prata med rektorn om en lärare.. Inte mkt mer att skriva om det.
Eller jo, jag fick alla rätt på spanska läxan, -ar, -er, och -ir verb :)

Sen åkte jag hem och spelade Sims 2 (Y). Och städade ska jag tillägga..

19.00 var det Kusen-möte. Vi snakcade lite om sportlovet och aktiviteterna vi ska ha då.

När mötet var avslutat så hade jag o mor o far kvällsfodring i stallet. Så då fixade vi det.

Nu har jag faktiskt städat och dammat hela mitt rum. Sen har jag städat mitt lilla badrum.
Jag och WC-duck'en kom inte överens var den skulle hamna bara. Så jag fick lite extra jobb när WC-duck'en vart över hela golvet.

Nyss fick jag reda på att de är riktigt drama i lilla Köping! Står på Magasin24.se :)
Dom hade hittat en död man utanför och nu har dom spärrat av och tagit dit kriminaltekniker...
I En Annan Del Av Köping, vettni!

http://magazin24.se/koping/2011/02/22/polisen-har-sparrat-av-glasgatan

110222_glasg440.jpg

Bilder från www.magazin24.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback