Söndag & Pitepalt.

Idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit palt. Pitepalt för att var mer exakt. Man är ju hälften norrlänning.
Gud, vad mätt man blir av palt. Men gott är de!
Nu på eftermiddagen åkte jag ut till stallet. Jag tog ett dressyrpass i stora ridhuset. Det var några som hopptränade där så det var lite trångt. Felicia var ganska seg och hade nästan ingen bjudning. I galoppen gick det bättre. Tränade mycket ryggning. Vi är inte så bra på det... (a)'  Sen gjorde jag lite skänkelvikning åt båda håll. Men eftersom hon inte hade någon bjudning så gick inte perfekt men. I morgon ska jag få mer bjudning och fortsätta träna ryggning.
Nu ska jag titta på Solsidan, Time Out och Wallander :)
(inte jag som hoppar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback