Seriedressyr omg. 2

Jupp, tävling idaag! Skulle starta LC/LB men strök mig från LB då hästen inte är 100%..
Jag red bara fram ute och gjort skritt-trav övergångar. När jag väl kom in på banan var hon jättestark och tog i bettet och drog. Men bjudningen hade jag minsann! Slutade på 64.8%.
Och jag vet inte hur det gick till men jag vann (!) :D
När jag kom hem så bakade jag och Angelica tårta eftersom jag ramlade av Bathman^^
Den vart supergod! Vi är så professionella!
Juste, nästa veckas ridplan blev lite ändrad. Kommer inte ha Felicia på träningarna så hon slipper ridhuset. Ska fråga om jag  får låna Biondie av snälla Pernilla :)
Nästa vecka:
Måndag: Vila
Tisdag: Rida ut med Felicia, träning med Biondie(?)
Onsdag: Rida ut
Torsdag: Vila
Fredag: Skritta, eller mamma ska rida henne sen ska Callis lösgöra lite. Jag är ej med.
Lördag: Ev. Rida ut med Emma sen rida igenom programmet. Träning med (?)
Söndag: Tävling, Regional LA:1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback