Pay N' Jump och KUSEN


Idag var det Pay n' Jump på KRK. Jag lånade ut Fisen till Callis i 70cm klassen. Hon tycker så mkt om att hoppa henne. Sen hoppade jag 80cm. Fisen var grymt fin. Petade första men hon lyfte inte på benen, haha. Fisen är så himla stark oxå. Man får bara hålla i sig och hoppas på det bästa. Haha, "hoppas" på det bästa! Så nästa gång blir det martingal och skarpare bett. Sen släppate jag ut henne i en mindre hage eftersom det bara var is i deras vanliga.
Tog lite fina kort oxå.
Klockan 17 bär det av ut till stallet igen och dena gång var det KUSENs årsmöte. Jag blev sekreterare för det.
Vi pratade om en massa olika saker. Jag blev ordförande för KUSEN oxå. Sen ska jag och Matilda vara representanter i Distriktets Ungdomssektion. Det ska bli nice. Sen hade vi ko-någonting möte som man har efter årsmöte. Min debut som ordförande. Efter sisådär 2timmars möte åkte jag hem och började skriva rent protokollet från årsmötet.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova.
Lägger upp lite bilder från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback