Måndag :)

Måndag som sagt..
Skolan var okej. Matte-praktikanten spyr jag på snart.. Står och hänger över en och säger; Dou haer joert feeel!!
Aaaa! Musiken var rolig iallafall. Fast jag spelade så mycket gitarr så jag fick en blåsa på tummen.. Men jag spelade utan plektrum så jag får skylla mig själv.
Åkte ut till stallet vid kl 18. Eftersom det var clinic på ridskolan så var ridhuset ledigt. Passade på att smita in där. Alla andra i mitt stall också.
Felicia gick segt och hade ingen bjudning. Det är ofta nu som hon inte har det. Får försöka ändra på det. Jag gjorde lite skänkelvikning och tränade ryggning. Sen ganska mycket galopparbete. Tänka skritta ut en sväng i morgon om jag hinner. Annars får hon vila. Det är Kusen-möte i morgon också.
Nu sitter jag och kollar på Ullared. Himla roligt enligt mig. Ola-Conny ät grym^^
Efter Ullared är det Gynekologen i Askim, de ska jag också kolla på sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback