Lördag

Japp, idag har jag varit i stallet som vanligt.

Åkte dit vid kl 13. Mockade, och fixade allt sådant. Sen tog jag in Fisen. Borstade, lindade, sadla o tränsa för att sedan traska mot ridhuset. Började värma lite i skritt och trav, och ställa igenom henne. Sen flyttade jag på spåret lite. Började sedan ställa lite mer krav och la till lite galopp. Skrittade en stund sen flyttade jag lite diagonalt. Sen finslipa jag lite till imorgon då de är tävling. Gjorde några galoppfattningar sen avslutade jag med trav och lättridning. Traskade tillbaka till stallet och borstade. Fixa in sadeln o tränset. Sen var det bara att börja knoppa, eller jag flätar dagen innan. 
Nu är jag hemma efter 4h i stallet. Mat står på schemat. 

Imorgon är det LC:1 & LB:2 som gäller. LC får bli uppvärmningklass.
Tagga allsvenskan i vår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback