En måndag

Hej,

 

Har såklart varit i skolan hela dagen. Jag, Linnea och Alexa som är kamratstödjare hade en gissningslek nere i Labyrinten. Sen fick jag skjuts hem av Saras pappa, tack :)

 

Vid fem åkte jag ut till stallet och fixa lite sen kom en annan Sara, som skulle rida Fisen idag. Hon borstade av henne sen fixade jag sadel o träns medans hon satte på sig grejerna. Eftersom det är ledigt i stora ridhuset gick vi inte där. Men där var proppfullt, hästar överallt. Så vi gick till lilla ridhuset istället. Det gick bra när Sara red tyckte jag. Hon red med mjuka händer. Men Fisen var ganska trött efter helgen så hon var seg. Och det var ju första gånger Sara red henne. Lilla Sara kom och höll mig sällskap medan andra Sara red. Efter ridturen fixade vi hästen sen kilade jag iväg för att kolla på Melina nya ponny, som hon har på foder. En liten lippizaner. Mycket fint steg :)

 

Goodnight :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback