Underbara hästar!

Första dagen i skolan är avklarad! Bara två år kvar på kabbe! =D
Sen flyttar jag till Varberg! =)
Cyklade ut till stallet direkt när jag slutat för dagen. Mockade och fixade och sen red jag.
-
Zally: Bytte ut stövlarna mot chaps och fick en betydligt bättre känsla! Kunde hålla om mer, sitta bättre.
Hon gick superduperbra! Bästa gången hitills! Det känns så skönt att det släppte lite. Jag tycker att de senaste gångerna inte har gått så jättebra. Men idag var det superku!
-
Felicia: Hämtade in henne från hagen, och började borsta. Tänkte jag skulle rida ut en sväng idag.
Men så upptäckte jag att hon rann lite i näsan. Så då tyckte jag att hon kunde få vila. Det blir ev träning i morgon för, ja vad hon nu hette?? Så jag borstade och gosade med henne en stund. Sen blev jag kvar och snackade med Tessan i en evighet. Alltid trevligt =D
-
Tänkte jag skulle försöka mig på en ny header? Vad tror ni?
Jag är INTE bra, de ska ni veta xD

Kommentarer
Postat av: emila

Ska du gå ridgymnasium?:-) hur ska du göra med din fina häst då?:-)

2011-08-18 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback