Träning med laget.

Iallafall halva laget.
Jag, Lovisa och Emelie tränade för Callis idag. Gick myyyyycket bättre än igår. Men igår har ju sin anledning "/
Började med lite trav. Vi skulle vända upp på medellinjen och stod det koner överallt som vi skulle volta vid.
Felicia var mjuk och jag kunde sitta med stilla hand och koncentrera med sits och vägen mera. Sen skulle vi göra
8-volter längs medellinjen.
I galoppen gick det också ganska bra. Men först lät jag henne gå, med mjuk hand och böjning. Men sen sa Callis att jag skulle hålla i ytter tygel mer och ställa ännu mera krav. Vi skulle göra övergångar skritt-galopp och galopp-skritt.
Då vart Felicia lite stark.
Sen avslutade vi med lite uppridningar med halt.
Jag har världens bästa faster måste jag bara säga :D
I morgon ska jag, pappa och farfar till västerås och shoppa lite. Och om tränset inte finns i butiken då vet jag inte vad jag gör. Det står att det ska finnas i Butik, men sist gjorde den inte de..

Kommentarer
Postat av: Isabelle Carstensen

sv: Den är tagen på Stall Nilslund, på deras terrängbana :D Har du varit där? ;D

2011-04-09 @ 18:00:21
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Isabelle Carstensen

sv: Okej, vad kul! :D Vart bor du då?

2011-04-09 @ 18:47:14
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback